2 | Allt handlar om timing men vi hade tur. Att rätt tid och rätt plats för båda var just nu.

Igår var det äntligen dags, såsom jag längtat & väntat.
 
Klockan 19.30 så intog Markus Krunegård scenen på Gamla Teatern här i Östersund och jag vet inte ens hur jag ska börja beskriva upplevelsen då jag aldrig kommer göra känslan rättvisa. Det var så avskalat, intimt, naket och så oerhört vackert. En nästintill pricksäker och perfekt setlist enligt mig men om jag måste välja ut fyra favoriter så var det nog: Prinsessan av Peking, Hell Yeah Norrtälje, På Promenaden och Everybody Hurts. Det är något alldeles särskilt med Markus Krunegård, han har alltid haft någon slags helande effekt på mig & igår var inget undantag, det växte sig snarare allt starkare. Setlisten, mellansnacket som var blandat med rolig kuriosa, hyllningar till bandkamraterna som delade scenen med honom och den där glimten i ögat; allt var bara så fint. Jag har sett honom tre gånger tidigare men detta var som en helt ny upplevelse för mig. Tack Markus, tack för allt & för en magisk kväll som jag kan leva länge på.
Postat av: Daniella 🌙

2016-05-05 @ 19:45:19 URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Svar: Åhh, var läser du manga någonstans? Jag läste Mästerdetektiven Conan innan men plötsligt slutade de säljas i Sverige och jag fick aldrig reda på hur serien slutade. Jag läste Sugar Sugar Rune och Tokyo Mew Mew också som yngre! Hade varit kul att hitta dom igen.

Postat av: Lena

2016-05-08 @ 21:44:11 URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Älskar känslan man får på konserter. Det är något alldeles speciellt, nästan magiskt! :D

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

2016-05-09 @ 12:20:11 URL: http://efji.blogg.se/

vad nice




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se