2016, bring it on!

Och så var det ett nytt år och jag måste säga att 2015 var ett riktigt fint år med många upplevelser, livemusik, resor, lärdomar och kärlek. För att nämna några av höjdpunkterna så måste det nog vara Sweden Rock Festival med mitt favoritsällskap, Ac/dc i Stockholm med min syster, Markus Krunegård på Storsjöyran, Tenacious D i Stockholm - det har varit en hel del konserter det gångna året vilket är fantastiskt roligt. 
 
Sedan är jag så tacksam då jag haft väldigt fullt upp med fotograferandet och verksamheten, fått träffa många nya människor, lärt mig nya saker, fått föreviga mycket vackert & haft väldigt roligt. Annars har året bestått av många promenader vid Badhusparken, följt en massa anime, läst oerhört mycket manga, födelsedagar, partaj, fint sällskap, filmkvällar, fått vara med min Emil och bara haft det bra. 2015, du var grym & nu känner jag mig redo inför ett ännu grymmare 2016. Nu kör vi & god fortsättning till er allihopa. 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se