26 | I had hopes held tightly in the palm of my hand.

Jag vet. Instagrambilder igen, kom igen Moa! Hursomhaver, så är detta ett axplock av bilder från de senaste veckorna. Det har som vanligt varit en hel del fotograferingar & senast igår så fotade jag faktiskt årets andra bröllop, var himla spännande! Det har varit promenader, letat efter fina fotoplatser runtom Frösön, middagar ute med Emil samt så har jag faktiskt färgat om håret! Efter snart sju år med rött hår så kände jag att det var dags för en förändring, så det fick bli svart med lila/mörkröda toppar, känns fint men så ovant!
 
Hoppas ni haft en fin midsommar allihopa, ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se