Sweden Rock Festival 2015.

Alltså, wow. Vilken jäkla helg jag har haft! Hela onsdagen gick väl egentligen åt till att resa ned till Sölvesborg, fixa med vårt camp och börja tagga inför torsdagen. Torsdagen bestod av Children of Bodom, Slash, Toto, Def Leppard och Ghost. Måste säga att det nog var den roligaste dagen när det gäller konserter och så! Just Def Leppard och Ghost var fantastiska, wow! Fredagen var riktigt lugn för min del, tog det mest lugnt inne på campingen då jag hade fått en rejäl kyss av solen och låg däckad ett tag. Men Backyard Babies och Mötley Crüe hanns givetvis med! Backyard Babies var grymma, men måste tyvärr säga att Mötley Crüe var en stor besvikelse. Och så kom lördagen, som bestod av Hardcore Superstar, Judas Priest och The Darkness och deras signering. Känns som att jag kommer behöva ett alldeles eget inlägg för The Darkness spelningen samt signeringen, då det var alldeles påtok för stort och mäktigt för att nämna kort här, haha! Om jag ska nämna mina topp tre favorit-ögonblick så kommer det här: The Darkness, Def Leppard & Ghost.
 
Hursomhelst så är jag fruktansvärt nöjd över de här dagarna och att jag fått spendera den här festivalen med mina allra bästa vänner Carro, Lina och Frida. Fyfan, vad jag älskar er och tack för de här dagarna, oförglömligt! Just nu ligger jag däckad hemma med en rejäl förkylning samt en allergisk reaktion, men fysatan vad det var värt det, haha! Ses nästa år igen, Sweden Rock! Ciao!
Postat av: cornyz.blogg.se

2015-06-09 @ 19:50:08 URL: http://cornyz.blogg.se/

Åh vad skönt att du har haft det bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se