15 | Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar.

Och så det här med instagrambilder, Moa. Ganska intressant ändå då jag fotograferar nästan varje dag iochmed jobb & sådant, men när det gäller en själv och ens vardag & allt runomkring då tas det oerhört få bilder, det är märkligt - ska försöka bättra mig på den punkten faktiskt. Tycker det är himla roligt att blogglusten börjar infinna sig igen & jag upptäckte precis att jag haft moathemoses i lite över sex år nu, wow. 
 
Annars då: De senaste två dagarna så har jag varvat Vapen & Ammunition med Du & jag döden samtidigt som jag förbereder mig på att kriga efter biljetter inom närmaste dagarna då Kent kommer spela i Östersund i Oktober & det missar jag inte för allt i världen. Annars så fotograferar jag för fullt nu, kikar på anime, läser manga, tar promenader längs badhusparken, lyssnar på oerhörda mängder musik, längtar efter solsken, asfalt & varma sena nätter, peppar inför ett riktigt konsert-år; kent, bråvalla, markus krunegård, storsjöyran är väl det mest väsentliga just nu, men så är jag sugen på placebo, monsters of rock, skogsröjet. To much events, so little time and money. #ilandsproblem. Längtar efter vad som komma skall helt enkelt! Och avslutar med att säga: Tycker det är så roligt att det fortfarande är en del av er som fortfarande kikar in här dagligen trots att det ekat tomt ett bra tag nu, det ska bli ändring på det nu! Ciao for now!
Postat av: Josefin Ogarp

2016-03-15 @ 14:31:17 URL: http://www.josefinogarp.forme.se

Klart man kikar in här! Har ju följt dig i.. vet inte ens hur många år det är nu? Galet! Är superglad att du uppdaterar lite mer nu!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se