Summer of 2015.

Tänker tillbaka på sommaren som var nu när det officiellt är höst ute. Den här sommaren har nog varit bland de bästa i hela mitt liv, då det verkligen har varit fullt upp från Juni til Augusti, precis såsom jag vill ha det. Tänkte jag kunde göra en liten summering:
 
Juni: Att ens få kickstarta sommaren med att åka på Sweden Rock Festival med mina tre favoritmänniskor Carro, Frida och Lina, det går ju inte att toppa! Att få se The Darkness, Def Leppard, Ghost, Children of Bodom med mera, gå på The Darkness signering, ha skrattattacker med sina bästa vänner och bara få må så himla bra, det var några fantastiska dagar verkligen. Förutom det så innehöll Juni en hel del fotograferingar, solande och besök i Strömsund.
Juli: Vem som helst skulle ju vara nöjd över att bara få vara med om Sweden Rock Festival, men en annan fick mersmak och tänkte jäklar anamma och köpte biljetter till Ac/dc tillsammans med min syster Maja. Det var en rikigt rolig helg i huvudstaden och jag fick äntligen kryssa av Ac/dc på min lista "band-jag-måste-se-live." Förutom Ac/dc-konserten så var det även Dundermarknaden där jag såg Eldkvarn, Pistvakt och Ronnie Åström med band, firade min födelsedag, hade väldigt mycket fotograferingar, blev en hel del besök i Strömsund igen samt häng med vänner - så fint!
Augusti: Kickstartade Augusti med Storsjöyran där jag bland annat såg Markus Krunegård, Thåström, Tomas Ledin och Sting - himla bra allihopa, men just Krunegård... Wow. Vilken kväll! Förutom det så bestod Augusti utav oerhört mycket fotograferingar däribland några bröllop, familj/barnfotograferingar, med mera. Försökte ta vara på de sista fina sommardagarna så vi var ut med båten, var en del i Strömsund igen och bara hade det fint.
En fantastisk fin sommar, så nu är jag redo inför vad hösten har att erbjuda. Nu kör vi, ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se