27 | White Silence.

Idag kände jag att ett musiktips var på sin plats och inget mindre än något jag anser vara ett mästerverk, en riktig favorit hos mig. TK from Ling Tosite Sigure med låten White Silence. Alltså, detta är så fantastiskt att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag är så osäker hur jag ens ska börja beskriva den, då jag aldrig kommer kunna göra den rättvisa. Jag tycker den är så vacker, utelämnande, naken och jag blir så oerhört känslosam vara gång jag hör den. Jag passar på att länka live-klippet av denna låt, så: Höj volymen och bara njut! Ciao!
Postat av: Elin

2016-04-27 @ 16:12:27 URL: http://sennivikens.se

Tack för tips!! :)

Postat av: Sofia

2016-05-01 @ 18:04:05 URL: http://sofiasopic.blogg.se

bra låt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se