Bring back the 90s.

Hur var det med uppdateringarna, Moa? Har faktiskt haft ganska fullt upp de senaste två veckorna, vilket har varit riktigt härligt då tiden gått så fort, ehe! Har varit i min hemort Strömsund, träffat släkt och familj, sett en förjäkla massa animes, men det roligaste som hänt var i lördags då jag och gänget hade temafest alá 90s. Det var verkligen all in med jeansjackor, choker-halsband, tofsar, flanellskjortor, glitter, osv samtidigt som vi gjorde en musiklista med endast 90s så det blev himla mycket E-type, Backstreet Boys, The Prodigy osv. Riktigt rolig kväll! Nu är det dock dags för mig och Emil att åka tillbaka till Östersund igen och det känns så bra - nu kör vi. Ciao for now! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se