15 | Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak.

Har hittat mig tillbaka till tumblr efter typ två års frånvaro & damn vad jag saknat det.
Bara att trycka på bilden för att ta er vidare till my place.
Postat av: Josefin Ogarp

2016-03-15 @ 13:37:14 URL: http://www.josefinogarp.forme.se

Åh! Jag har glömt mitt Tumlrkonto helt! Måste kolla in mitt eget konto också ;)

Postat av: Frankan

2016-03-17 @ 11:39:59 URL: http://www.frankan.blogg.se

Jag älskar Tumlbr! Så mycket inspiration!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se