21 | I'll go beyond the sky I looked up at.

Så var det dags för ett nytt musiktips! Den här gången har vi en låt som blivit något utav en personlig favorit hos mig och det är: Ultra Tower  - Kibou no Uta. Jag upptäckte den här låten iochmed att jag började kolla på animen Food Wars då den är opening-song för serien. Sedan dess så är det bara Kitou no Uta som spelas här hemma vill jag lova. Sån fin feel-good stämning och den sätter sig verkligen direkt, oerhört bra! Kanske något för er som gillar japansk pop/rock feel-good musik! Definitivt dagens tips, så check it out! Ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se