Love.

Några instagrambilder från Stockholmsbesöket. Förra torsdagen så åkte jag, Carro & Frida ned till huvudstaden iochmed att freaking Tenacious D skulle spela på Fryshuset på Alla hjärtans-dag. Vi hade några riktigt grymma dagar med shopping, bio, god mat, bäst sällskap och givetvis konserten som var så bra! Är så glad att man fick revansch efter 2013 års fiasko då Gröna Lund blev för fullt och man ej hann in för att kika på Tenacious D då. Men den här gången blev allt så rätt. Vi hamnade längst fram och setlisten var så jäkla grym! Bästa under hela kvällen var The Ballad of Hollywood Jack and the Rage Kage, Kielbasa, Classico, Rize of the Fenix och Low Hanging Fruit - så himla nöjd, åh!  
 
Nu är jag tillbaka i Strömsund igen och ska förbereda mig inför ett par dagar med fotografering, men först och främst så är det Oscarsgalan som gäller inatt! Ni anar inte hur extremt peppad jag är detta år, är så fruktansvärt mycket bra iår så! Ciao for now!
Postat av: Tessie

2015-03-19 @ 23:14:45 URL: http://ragdollie.blogg.se/

En varm och härlig känsla får man när man tittar in här hos dig. Fin blogg, fina inlägg med bra bilder osv :) Bra jobbat tjejen :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se