Student tider!

Och äntligen har jag fått tillgång till en dator, efter nästan en vecka utan, haha! Är hemma hos Linn och tog tillfälle att låna hennes, hehe! Herrejisses, vilken vecka man har haft alltså! Sena utekvällar, göra sig redo inför studenten, osv. Har verkligen haft det jättebra senaste tiden! Och.... Imorgon smäller det! Imorgon tar jag studenten! En sån himla surrealistisk men underbar känsla, åh!
 
Jag är riktigt förväntansfull trots att vi troligtvis kommer få dåligt väder tyvär.. Men nu vet ni! Imorgon gäller det, jag har klarat det här! 
Postat av: Felicia

2013-06-04 @ 23:32:54 URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

jättestort grattis, du är GRYM!! och ha så jävla kul imorgon - jag tog studenten i fredags och det var en så otroligt underbar känsla :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se