Neverland.

Nu är det dags att berätta mer om mitt nystartade fotoprojekt. Jag har döpt projektet till Neverland, efter Peter Pan ni vet? Just eftersom jag fullkomligt dyrkar det magiska, mystiska och övernaturliga och vill då självklart jobba mer kring detta. Så idag så fotade jag min första modell, nämligen Cecilia. Här ovanför är en utav de första bilderna vi tog och jag är otroligt nöjd med resultatet och ännu mer peppad inför att fota ännu mera till detta projekt. Känner mig verkligen så himla exalterad över detta! Har blivit ett riktigt stort projekt med över fyrtio modeller, sminköser, folk som hjälper med hår, fler fotoassistenter, hyr passande kläder; it's a big thing. 
 
Får tacka bäst Cecilia för idag, tjejen är verkligen grym; fick verkligen den där magiska känslan med henne. Ciao for now people!
Postat av: cecilia

2013-10-13 @ 20:59:02 URL: http://ceciliaarvidssons.wordpress.com

Projektet kommer säkert att bli super! Inga tvivel på det! Tack så mycket för att jag fick vara med :))

Postat av: ZOOFIE

2013-10-14 @ 11:15:43 URL: http://zoofie.se

Sjukt vacker tjej och sjukt vacker bild!!! Ska bli spännande att se fortsättningen på det här!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se