All children grow up except one.

Och här har ni min Peter Pan och Wendy! Finaste syskonen Noel och Alice som fick gestalta dem och jag är så himla nöjd över resultatet! Det blev mycket symbolik över bilderna idag, tillexempel så kanske några av er undrar vad som är meningen med ekollonet och fingerborgen? Det är nämligen såhär att i filmen så vill Wendy ge Peter Pan en kyss, men Peter vet inte vad det är för någonting, så han sträcker ut handen som för att få den här kyssen. Och då ger Wendy honom en fingerborg istället. Peter vill ge en kyss tillbaka och ger då ett ekollon till henne. Så det betyder liksom en kyss, på deras sätt. En symbolik bild somsagt.

Jag har haft riktigt roligt idag och är somsagt väldigt nöjd över Alice och Noels insats, de skapade verkligen magi! Ciao for now!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se