Rammstein.

Dra mig baklänges, vilka nyheter jag har alltså! Som jag nämnde i det förra inlägget, så är det precis ett år sedan jag såg Rammstein idag. Passande nog, så ringde Emil och berättade att de skulle göra ännu en tour nu framöver.

Och någonting jag och emil alltid pratat om, är att se dem i Tyskland. Om några dagar så släpps biljetterna, och vi har nu övertygat våra föräldrar att hänga med. Så, om vi nu får tag i några biljetter, så sitter vi på ett plan påväg ner till Berlin den tjugofemte november. Kan ni ens förstå hur glad jag är just nu? Åh. Jag har alltid velat åka till Tyskland, och så när det handlar om att se ett favoritband också. Två flugor i en smäll. Det här var precis vad jag behövde.
Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se