10 | If it's time then I'm yours, so let me know.

I was thinking you were always mine
We watched the skies fall down
We'll carry on when worlds divide
This heart it beats but it makes no sound
 
Den här dagen har gått till att ordna med bokningar & satt datum inför kommande fotograferingar, gjort iordning presentkort, ordnat med info & portfolion som jag ska visa upp för ett brudpar imorgon samt efterbehandling av bilder: Det kändes väldigt passande med en inomhusdag alá administrativt arbete iochmed att det varit en gråmulen dag idag. Det börjar märkas att många vill fotas nu iochmed att det börjar bli varmare ute och många som är sugna på en utomhusfotografering - detta känns hur roligt som helst ska ni veta. 
 
Annars: Blossoms spelas flitigt, jag inväntar första delfinalen av Eurovision Song Contest och senare ikväll ska jag fortsätta mitt marathon av animen Monogatari. Dagens musiktips får bli: Blossoms - At most a Kiss, som ni hittar här ovanför. Lyssna & njut! Ciao for now!
Postat av: Celine

2016-05-11 @ 17:40:50 URL: http://celinelf.blogg.se

Åh så kul!

Postat av: Linnea Aurora

2016-05-13 @ 12:14:07 URL: http://linneaaurora.webblogg.se/

Alltså ser fram emot ESC imorgon mer än jag någonsin gjort tidigare tror jag, av någon anledning, hahah!

Postat av: Sofia

2016-05-15 @ 17:47:35 URL: http://sofiasopic.blogg.se

cool bild!!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se