Freedom comes when you learn to let go.

You were my lesson I had to learn
I was your fortress you had to burn
Pain is a warning that something's wrong
I pray to God that it won't be long
Do ya wanna go higher?
 
Finaste Rebecka som stod modell, foton tagna av mig. Älskar sånahär vackra och sårbara bilder, är väldigt nöjd. Ciao for now!
Postat av: POOS

2013-11-27 @ 06:21:43 URL: http://www.fames.se/POOS

Lätt dina finaste bilder! Underbara :)
Du är så himla duktig!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se