Behind the scenes.

Idag har jag haft fullt upp med att fotografera hela dagen! Bästa Rebecka och Cecilia ställde upp och modellade för mig och jag fick även med mig Emil som fick göra detsamma. Blev 1300 bilder allt som allt, så ni kan ju tolka det som att jag är oerhört nöjd just nu. Det kan ju inte bli annat än fantastiskt med tre vackra modeller. Så, nu har jag en hel del arbete framför mig; loving it! Ciao for now!
Postat av: Murder Lipstick | And i didn't give a damn

2013-05-02 @ 16:48:58 URL: http://murderlipstick.blogg.se

Snyggt!

Postat av: ♦ • . josefine - blogg inriktad på smink

2013-05-12 @ 11:55:12 URL: http://josya.blogg.se

alltså alla foton är ju jättefina som du tar!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se