Fredag alá Moathemoses.

Fredagen den trettioförsta maj. Då vi fått mersmak från onsdagen, så passade vi på att gå ut även denna dag. Just den här kvällen så fick jag faktiskt med mig Emil också, vilket var hur roligt som helst, åh! Även här så blev det dricka, umgås med fint folk och bara having the time of my life. Det var här det verkligen började kännas att det var så nära kvar!; bara ett par dagar Hade riktigt roligt hursomhelst!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se