Lördag alá Moathemoses.

Och så kommer vi till höjdpunkten med Storsjöyran, den stora orsaken till varför jag ens köpte en biljett, hehe! Nämligen Alice Cooper! Sist jag såg honom var augusti 2010 och jag måste säga att han var mycket bättre nu, om det är möjligt! Gubben är sextiofem år gammal men helsicke vilket krut det är i han! Jag är riktigt imponerad och om jag ska välja ut mina absoluta favoriter från kvällen så var det Ballad of Dwight Fry, I'm Eighteen, Go to Hell, Feed my Frankenstein, Billion Dollar Babies, School's Out och Poison. Showen höll på i cirka två timmar och jag njöt av varje sekund. Han levererade verkligen! När allt sedan var över så började jag och Emil gå mot bilen, och då passerar man sidan av scenen och vem kommer då inte ut från stängslet i bilen om självaste Cooper himself? Tonade rutor, fullt med vakter men man ser ändå hans siluett och så vinkar han åt alla oss fans; jag stod cirka två meter ifrån bilen och blev helt starstrucked, haha!
 
Liten rolig grej sådär som avslutade hela kvällen. Nu är jag tillbaka i Strömsund igen, för nu är det back to reality. Imorgon har jag nämligen två fotograferingar om vädret tillåter; fingers crossed! Härnäst; Thé, disneytema och chips. Loving it right now. Ciao for now!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se