Måndag alá Moathemoses.

På torsdag är det dags! Det som bara varit en tanke, en dröm... Nu blir det äntligen av. På torsdag reser jag till England i fyra dagar och ni förstår inte hur peppad jag är. Ni som har erfarenhet utav London, har ni några tips på saker att göra eller att se? Ciao for now!
Postat av: isabell

2013-02-11 @ 20:37:37 URL: http://byinspo.se

Gud vad roligt för dig sötnos! Är riktigt avis faktiskt :) Kram

Postat av: ZOOFIE

2013-02-11 @ 21:44:47 URL: http://zoofie.se

Åh så avis!!!

CAMDEN MARKET! Sedan MÅSTE du ju se alla dessa turistsaker som Big Ben, Tower Bridge och Buckingham Palace såklart ;)

Du borde kolla om det finns biljetter till Harry Potter studio touren ;)

Postat av: Rebecca Bendren

2013-02-11 @ 22:09:35 URL: http://rebeccabendren.blogg.se/

Inte aaaalls avundsjuk nu inte... ;)

Postat av: Määndy

2013-02-11 @ 23:05:00 URL: http://maandy.webblogg.se

Asså om ni känner för att gå ut nån kväll så är mitt tips att gå på Death To Disco på Nothing Hill Arts Club. En punk/rockkväll som bara kör på onsdagar i en mysig lite källarklubb med snygga pojkar i hörnen.

Annars så finns Proud i Camden. En stor klubb inredd i ett stort gigantiskt stall med ljusslingor överallt och (åtminstone när vi var där) spelade musik från Nirvana, Sum 41, Blink 182, Rage Against The Machine osv osv.

Om inget av det lät lockande så är mitt tips att åka till en stadsdel man tycker om och leta efter lite snygga människor som står i kö och ställe sig efter dem. Vem vet, man kanske hittar världens fetaste nattklubb liksom?

I övrigt: BRICK LANE. Världens bästa gata med läckra hipsters och bra secondhand och vintage butiker. Gå dit en söndag på Brick Lane market och man kommer älska stället till döds. Jisses.

Vad du än väljer att göra tror jag att du kommer förälska dig i London precis som alla oss andra som varit där :) Ha så jävla kul nu!!

Postat av: Murder Lipstick | And i didn't give a damn

2013-02-12 @ 10:10:34 URL: http://murderlipstick.blogg.se

Tja du måste ju se abbey road! Och dom du vill hitta sjukt billiga och coola kläder ska du åka till camden market.

Postat av: Anonym

2013-02-12 @ 17:18:20

Heaven - Englands största gayklubb!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Moa Hansson heter jag. En hårdrockstjej på tjugotre år som just nu är bosatt i Östersund med min sambo Emil.

Mitt största intresse är att fotografera och det gör jag med min Canon EOS 70D. Även musik, film, anime, manga och att skriva ligger mig nära hjärtat. I denna blogg kommer jag skriva om mina tankar, drömmar, visioner och åsikter. Och mer därtill. Allt som gör moa till moa. Min hemsida: moahansson.se